New year

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------









jezioro Gaładuś - o tej porze opustoszałe i melancholijne ale to akurat bardzo nam odpowiadało - było cicho, spokojnie i pięknie
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gaładuś lake located on the  Polish and Lithuanian border -  beautiful views   klik

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Happy New Year !


5 komentarzy:

  1. psy sprawiają, że nawet w najzimniejsze i najnieprzyjemniejsze potrafią wyciągnąć w domu. koty niestety nie lubią wychodzić i przyzwyczajają do tego swoich właścicieli...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale mi się nielogiczne zdanie ułożyło. rety. dzisiaj patrzyłam na kota i myślałam sobie: "wyjdę z nim na spacer". Kot chyba odczytał myśli, bo spojrzał na mnie morderczym wzrokiem. brr. odwidziało mi się.

      Usuń
  2. na szczęście w te najbrzydsze, deszczowe dni nawet pies chce szybko wracać do domu

    OdpowiedzUsuń
  3. Wrócę tam, wrócę tam jeszcze na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam taki plan - na drugą stronę, do pałacu z kortem :)

    OdpowiedzUsuń