stare gry



  Ostatnio przeżyłam sentymentalną podróż w czasy dzieciństwa  - za sprawą kilku starych gier z lat 80.
  Pierwsza to "Leśna Przygoda". Pamiętam, że za nią szalałam - miała banalnie proste zasady ( uczyła dzieci jak odpowiednio zachowywać się w lesie ), ale przestrzenny domek na środku planszy niesamowicie działał na wyobraźnię. Rysunki są trochę przesłodzone, ale w tamtych czasach to był prawdziwy hit










"Grzybobranie" - tej gry nie miałam, ale trzeba przyznać, że ilustracja z pudełka, nie dość że przypomina współczesną ilustrację wektorową, to teraz na półkach z grami dla dzieci byłaby prawdziwą awangardą - zaprojektowaną oszczędnie i dowcipnie.








Domino o enigmatycznych dla mnie zasadach....



 I "Mózg elektryczny" z czasów przed wikipedią



a na koniec, nieprzemakalna plansza do chińczyka....:)



 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 I got some old games from my childhood.
It's almost like time travel :)

We played in the Forest Adventure, Mushroom, Electronic brain, Domino...






6 komentarzy:

  1. Miałam tą z domkiem! Łezka się w oku kręci...

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez miałam "Leśne Przygody" i też uwielbiałam ten domek! Od dawna poluję na tę grę na Allegro, ale bezskutecznie :(
    Dobrze, że chociaz zdjęcia w internecie mogę pooglądać.

    OdpowiedzUsuń
  3. a czy może Pani zamieścić instrukcję Leśnej Przygody?

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypadkiem zobaczyłam ilustrację pierwszej gry i....oniemiałam, to była moja ukochana gra z dzieciństwa, ten domek, ilustracje. Tak jak piszesz, banalna, a grałam w nią kiedy tylko była okazja. Aż muszę poszperać w piwnicy rodziców, może gdzieś się zachowała. Dziękuję za to wspomnienie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polowałam na nią przez parę lat nim udało mi się znaleźć aukcję na allegro.Co się stało z moim egzemplarzem z dzieciństwa, nikt nie potrafi odpowiedzieć :)

      Usuń
  5. Mózg elektryczny też był :D

    OdpowiedzUsuń